CrediWeb ir apkopojis informāciju par to, cik daudz sievietes un cik daudz vīrieši iesaistās uzņēmējdarbībā.
Laužot stereotipus, ka tikai vīrietis spēj pārvaldīt naudas lietas un vadīt biznesu, arī sieviete mūsdienās var saukt sevi par “biznesa haizivi”, kura orientējas uzņēmējdarbības vidē.
Pēc CrediWeb apkopotās informācijas, vīrieši biznesa vidē vēl joprojām jūtas pārliecinātāki, un ir īpašnieki krietni vairāk uzņēmumiem nekā daiļā dzimuma pārstāves. Stiprā dzimuma pārstāvētajos uzņēmumos krietni biežāk iestājas defolts nekā uzņēmumos, kurus pārstāv daiļais dzimums. Savukārt, apgāžot sabiedrības uzskatus, ka sievietēm jādarbojas skaistumkopšanas nozarē, CrediWeb veiktā datu analīze liecina, ka daiļā dzimuma pārstāves visbiežāk uzsāk biznesu un iegulda līdzekļus pakalpojumu sfērā (uzskaites, grāmatvedības, audita un revīzijas pakalpojumi; konsultēšana nodokļu jautājumos) un jauktās lauksaimniecības attīstībā. Savukārt, vīriešiem tuvāks uzņēmējdarbības virzieni ir sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana un holdingkompāniju darbība.
Kas ir CrefoScore?